imanul's FotoPage
http://pspmerah.fotopages.com
By: psp merah

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[Archive]
Friday, 25-Jul-2008 12:57 Email | Share | | Bookmark
ingatan

my cat.. dah lama pergi meninggalkan ku


Wednesday, 9-Jul-2008 09:57 Email | Share | | Bookmark
スポーツ女

 
gambar ni dirakamkan dlm dewan dlm mie-dai..
x tau nk komen per..tp gmbr ni aku rs cambest jer..hoho
any idea?


Wednesday, 9-Jul-2008 07:52 Email | Share | | Bookmark
NO SMOKIG?

NO SMOKIG?
sambil mencari jalan tuk ke mie-dai(mie univesity) my junior tgk mende nih.. agak menarik..
org university sini hebat2 jugak la..hehe..dlm smokig tuh 'n' telah hilang ntah ke maner.. menimbulkan tanda tanya..seribu misteri..mungkin ader maksud tersurat yg susah ditafsir dgn luahan kata-kata?saper tau kan..aku pon bljr x sampai university lagi katakan..hoho


Friday, 4-Jul-2008 03:41 Email | Share | | Bookmark
松坂

 
 
 
View all 12 photos...
gambar ni aku tgkap kat matsuzaka,, jarak perjalanan train dr suzuka lbih kurang 45minit klu nak tokyu(express).. famous ngan lembu yg dimanja2, durut dgn mesin urut igawa,dibagi mkn sedap2 sambil dgr lagu utada hikaru, sambil minum sake(arak jepon)..and last sekali lembu2 yg bahagia ini akan disantap menjadi santapan mewah..org jpon ckp sedap daging nyer(oishidesuyo!!))..aku x tau la sejauh mana kebenaran nyer sebab dah tau haram..hehe..lagipon x yah la aku bazir duit semata2 nk mkn bende nih..harga dia klu besar telur goreng tuh skitar 10000 yen(rm300)..sanggup ker?
anyway gmbr lembu2 aku x dpt tgkap plak..dan ldg nyer kat katner ntah la..dr kol 9.00 pagi smp 3 petang gak la aku jln2 5km cari lembu2 tuh.. malangnya x jumpa sekor pon tepi jalan..hahah.. sambil tuh aku main tgkap jer aper yg lintas dpn mata dan hasilnyer amat menggalakkan..lebih kurang 400 keping gak la..(x sia2 kad sd aku 8gig) aku pilih dan finally gambar ni la yg aku upload.. ader lg nih yg best.. tp nanti nanti la


[Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net